måndag 22 februari 2010

Bjuder på lite text idag :)

eftersom det börjar hända så mycket med William nu, så tänkte jag dela med mej av lite, just nu är han aldrig still, förutom när han sover! Han kan nu krypa och gör det gärna sen vill han även gå, så man får snällt gå och hålla hans händer så han kan gå runt och kolla in läget :)
Han har även börjat testa sin röst så de blir mycke olika skrik :)
Världens mammigaste har han blivit oxå, ibörjan va de rätt sött att han skrek efter mej, och sträckte ut armarna efter mej, men nu är de inte lika kul :( antar att de kommer gå över när jag slutar amma, de är ju nästan alltid vi två, tror de längsta jag lämnat honom är 4timmar. men samtidigt tycker jag inte man ska lämna iväg så små barn längre, Mamman och Pappan är barnets trygghet de ska man inte ta ifrån dom innan dom kan själv utrycka sig, man vet ju inte vad som rör sig i deras små skallar :)
Jag tror stenhårt på en trygg uppväxt ger glada och trygga barn!

idag har William bara varit inne, så kallt ute, och han är ju fortfarande rosslig och de blir värre om han drar i sig massa kall luft, så min mormor kom hit och passade William 1timme medans jag och Moa gått med hundarna, dom måste ju ha sitt även om de är kallt!

nej nu ska jag dra av soffklädseln och kasta den i tvätten!

Kramar Therese & William

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar