tisdag 23 februari 2010

ett morgon inlägg

Här sitter jag vid datorn och William ligger under bordet och slår med sin favorit leksak träsleven i bordet och prutar med munnen, så jäkla söt!
Ska snart göra oss klara för att åka på BVC, ska dit och kolla vikten eftersom han hade gått ner i vikt när vi va där sist.
Måste faktiskt erkänna att de är skönt att han vaknar mellan 7.30-8.30 man får mer gjort under dagen, och man är faktiskt piggare än om man sover för länge!
William äter dock fortfarande 2-3gånger varje natt, och ska ligga jätte tätt intill mej, vet att jag borde vänja han vid sin säng, men är för lat fär att ta tag i de, om han somnar där på kvällen sover han max 20min sen vaknar han, antar att de kan ha med att göra att han inte är van vid den sängen. Jag SKA ta tag i de, men de är rätt mysigt att höra han små andetag och ligga och titta på han, tror ju att att om han vänjer sig vid sin säng så kommer han sova bättre. men just nu sover han så nära han kan, mammas sötis :)
nej nu tycker W att jag ska lägga mej på golvet och leka, ska sätta på barn musik och leka innan vi ska iväg :)

1 kommentar: