torsdag 25 februari 2010

en klump i magen!

Läste precis om en tvååring som dött idag i Mora, känner inte den lilla grabben eller vet vem föräldrarna är men de knyter sig ändå i magen.
Ska inte sitta här och skriva vad jag hört ryktes vägen, men läste nått med dålig vård på lassarettet i Mora,(jag vet ej vad som hänt i detta fall) men jag blir så jäkla förbannad, tänk att man ska behöva kräva bra vård och tjata till sig undersökningar, har hört så många och även jag har fått ta del av detta, man måste ligga på som tusan för att få bra vård, de är helt sjukt!!!
stackars föräldrar! Fy fan!!

Tanken slår ju en, tänk om det vore William, då vet jag inte vad jag hade gjort, nej nog om de.

Föräldragruppen va här idag, så de va 6 små barn på golvet här, som lekte och vi mammor pratade om våra små skatter och fikade!
William va värsta ganstern, han är den enda som kan krypa, yngst och värst :) han slogs med träsleven drog dom i håret, tog leksaker ifrån dom och låg och sparkades ;)
han va ju snäll när han somnade iaf :)

Han vet nu vilka ställen han inte får vara på, dit kryper han direkt, så nu kan man inte lämna han en sekund, har ju bara haft 7månader på oss och göra barnsäkert nu blir de värsta paniken istället, men bättre sent än aldrig!

Imorgon kommer det vasaloppsgäster hit, som tur är så är de bara 2nätter de här året, brukar ju ha uthyrt hela veckan men orkar inte och jag hatar att bo borta, jag vill sova i min säng där trivs jag bäst, jag och Peter blir särbos i helgen jag och William och Tacha drar till pappa och Peter och Ior till svärmor, Tacha löper så jag tror inte nån vill ta emot oss alla, Ior är skapligt dryg =)

Peter och William ligger på golvet och leker, William tjuter av skratt, han älskar att leka med sin pappa!!

snart damernas staffet, jäkla tråkigt att Anna inte kunde åka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar