lördag 13 mars 2010

badning

igår fick äntligen William bada igen, han har bara fått duscha sen han växte ur badbaljan men igår åkte vi och lånade ett badkar, shit vilken vilding han stod upp och slog i vattnet med båda armarna samtidigt och brydde sig ingenting att han fick vatten i ansiktet.
Kände då att jag nog ska anmäla honom på babysim iaf.

älskar när våren är påväg, satt i bilen påväg från stallet i Bonäs igår och kom på hur mycke jag saknade ridskolan, och de beror endast på vädret älskade vårarna på ridklubben, luften och skenet på eftermiddagen, sen saknar jag ju alltid vissa hästar, Piff och Mysan, Wotan och Chelisia!!

William kryper som sagt hela och drar sig upp på allt, nu har han iaf lärt sig att skydda sig lite i fallen så nu blir det inte så mycket huvud dunk som det blev i början.

Vi har börjat med nya sovrutiner för honom oxå, vi är inte riktigt överens nån i huset hur man ska göra Peter tycker vi ska köra som BVC rekomenderade, 5min metoden, men jag tycker det verkar helt sjukt att barnet ska skrika sig till sömns, de står jag inte för och tänker inte låta honom gråta sig till sömns, jag kör på kramas tills han somnar, de tycker William oxå! :)
men nu har han iaf sovit i sin säng från ca 20 på kvällen till typ 01, de är ju iaf en bit på väg!!
börjar kännas att man ammar mellan 3-5gånger varje natt och att han vaknar mellan 06.30-7.30, men man kan ju inge annat än lee när kan kommer och drar en i håret och ger en dreggel pussar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar