torsdag 18 mars 2010

våra bästa år!!

har varit fast i många år i Våra bästa år på 3an, men har inte riktigt hunnit med de eftersom Wille och hundarna vill ut vid den tiden, har sett de nån dag, just nu sitter jag och kollar på de, och de roliga är att dom är på samma ställe som för 3veckor sen :) bra då missar man inget ;)
Imorse tog Peter hundarna, nu är han ute och åker skoter Wille sover och Lova är ute och leker med Hanna, ska göra nån lunch strax sen på BVC på föreläsning "Att förbyggabolycksfall hos barn" så efter de är man väl ännu mer orolig :)

Igår fick Norpan nya skor, så skulle jag vissa Henning va halt hon va, så jag tog ut henne på vägen och sprang med henne, då va hon inge halt längre!! ÄNTLIGEN!!!
Kan bero på att Henning lättade på trycket på sprickan kanske!

Har vagn problem oxå, tycker våran är otroligt klumpig och är trött på den, vill ha nått smidigare, men samtidigt måste han ju kunna ligga skönt i den, är inte sån som tycker att den ska vara en "status" pryl, eller de kanske va fel ord men tycker att man ska tänka på barnets säkerhet och komfort före hur snygg den är...
Tycker det verkar smidigt med en 3hjuling men de har jag ju redan prövat, men de va ju iof. en b-vagn, ingen stötdämpning alls.
Tycker Phil & Teds vagnen verkar smart när man tänkte skaffa en till, men vill att de ska gå och få fullt liggläge, och vet inte om de går, vill ju att han ska sova ute på dagarna, skulle kanske kunna ha två vagnar, en ut och gå med hundarna vagn/sov vagn och en smidigare och mindre vagn så man får med sig allt, nu om vi ska åka och åka pulka så lär vi ha båda bilarna om vi ska få med oss allt!!

Är de bara jag som retar upp mej på alla tyck synd om mej, status uppdateringar på facebook???? kan tycka att vi har de ganska bra ändå, mat i kylen vatten i kranen värme i huset osv.
Visst har jag oxå dagar som jag är less men fattar inte varför man måste skriva noveller om hur dåligt man mår, kan tycka de är lite tonårsfasoner att hålla på med sånt! Så nu fick jag de sagt oxå :) kanske lättast att ta bort dom som ens vänner slipper man reta sig på de!! :)

sitter och beställer priser till GW ryttarspel som vi har 1-3maj. Tror jag har koll på läget nu äntligen!!


nej lunch va de!!!

1 kommentar: