torsdag 25 mars 2010

Det finns en gräns

och den va nådd inatt, Wille har varit snorig och hostig nån dag, och inte ätit så jätte mycket fast föda, så jag har ammat mer, inatt vägra han sluta äta, han va som besatt och tillslut satt jag och grät och ammade, de måste har varit tomt i brösten och han fortsatte och äta det va inte direkt sån smärta men ett stort obehag, tänkte att nu är de slut med de här, så jag la han i spjälsängen, han skrek och jag låssades inte höra, de gick väl 30sek sen tog Peter honom och gick ner och gick med honom tills han somnade, sen la sig Peter brevid spjälsängen med en arm in till Wille så sov vi 2timmar sen gick de bra att amma igen, men shit vilken panik, första gången han varit SÅ jobbig på natten och jag kännt sånt obehag av ammningen, annart tycker jag ju bara de är mysigt!!.
Så på förmiddan idag kände jag mej full gick och vingla men nu känns de bättre, har svårt att sova på dan, så jag tog en stor städning ist :)

Vill trappa ner på ammningen nu, han blir ju 9månader om en vecka, kan tänka mej amma morgon och kväll ett tag till men inte jämt som de är nu, jag slänger fram dom i tid och otid, och ju längre jag väntar ju svårare kommer det säker bli nu vet han ju hur han tar fram dom :)
antar att de bara är att bestämma sig men har enormt svårt att stå emot honom :) han bestämmer över mej ;) redan....haha!!
ångrar nu att jag inte tog fram flaskan tidigare så han blev lite mer van den.

Idag åkte håret av oxå, blev inte så jätte nöjd men men gjort är gjort.
Peter påpeckade att många som blivit mammor klipper av sig håret, kanske sant?! svårare att bli dragen i håret iaf :)

Nej strax stallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar