torsdag 4 mars 2010

lycka

Ja, lycka kan vara mycket men igår när jag jobbade kom en liten kille runt 3år med sin pappa och hade handlat lite Spiderman grejer och lite kläder, han ville inte gärna lämna ifrån sig plånboken så jag fick slå in den i kassan, men så frågade jag om han ville ha en egen påse till den, han vågade inte svara men han fick en liten påse av mej, sen när dom skulle gå kunde han inte sluta le åt mig, hans pappa höll honom i armen och han backade ut ur butiken tittade på mig och log hela vägen ut, jag kunde inte heller sluta le, sötunge!

Lycka är också att vi fick våran (Peters) systemkamera igår, känns lite lyx men klart värt att ha riktigt fina kort på dom små :)

Lycka och lycka är att William nu kan krypa jätte fort och ställer sig mot allt han kommer åt och sen ramlar han, jag kan inte rå för de men jag tycker de är jätte läskigt när dom ramlar och slår huvudet, längtade efter att han skulle börja krypa, men de är ju inte bara gulligt, de är rätt drygt, igår kröp han till hundarnas vattenskål och plaskade och han blev dyngsur och fick byta om, 3gånger, så nu måste jag hitta på nånstans att ha deras vatten och mat utan att William kommer åt, men så dom kommer åt.
Han håller även på att hitta på andra sorters krypställningar, just nu kryper han med fötterna i bena raka och rumpan i vädret :)
ska försöka fota de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar